Veelgestelde vragen

Home / Veelgestelde vragen

BESTELLEN EN BEZORGEN

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt een bestelling plaatsen door een artikel aan de winkelmand toe te voegen. Vervolgens kun je ervoor kiezen om een account aan te maken, in te loggen op een bestaand account of je bestelling te voltooien zonder account. Vervolgens zullen we je vragen enkele gegevens in te vullen die nodig zijn om de bestelling te verzenden. Als laatste kun je veilig de bestelling afrekenen via één van onze betaalmethodes.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is er iets misgegaan?

Na het plaatsen van je bestelling kan het tot een paar uren duren voordat je via een e-mail de bevestiging ontvangt dat we de bestelling hebben ontvangen. Het kan voorkomen dat de bevestiging in je spambox zit.

Is de betaling gereserveerd of afgeschreven en heb je na enkele uren nog steeds geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als het pakket nog niet verzonden is kunnen wij de bestelling in de meeste gevallen nog annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op en we helpen je graag verder.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je bestelling verstuurd kan worden, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Daarnaast zul je van DHL een persoonlijke track & trace code ontvangen, waarmee je het pakket kunt volgen.

Worden er verzendkosten gerekend?

Voor bestellingen binnen Nederland en België geldt dat je bestelling kosteloos wordt toegestuurd. Ook wanneer je een artikel retourneert hoef je daar niks voor te betalen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor bestellingen binnen Nederland geldt: vóór 15:00 besteld, de volgende dag in huis. Wij zijn afhankelijk van DHL om onze producten te vervoeren. In sommige situaties is het dan ook mogelijk dat de bestelling één dag later wordt afgeleverd.

Voor bestelling naar België geldt dat wij de bestelling zo spoedig mogelijk proberen te verwerken. De bestelling zal doorgaans dan ook binnen 2-3 werkdagen worden afgeleverd.

Ik ben niet (op tijd) thuis voor de bezorging van mijn bestelling?

Ben je niet thuis als de bezorger langs komt, en kan het pakket niet bij de buren bezorgd worden? Dan vind je een DHL kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van deze code en je postcode kun je een nieuwe aflevermogelijkheid selecteren.

Ik heb een beschadigd product ontvangen?

Mocht je een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en wij helpen je graag verder. Ook wanneer de schade lijkt te zijn ontstaan tijdens het vervoer, kunt je altijd contact met ons opnemen.

Retourneren en ruilen

Worden er kosten in rekening gebracht voor een retourneren?

Voor bestellingen binnen Nederland en België geldt dat een artikel retourneren volledig kosteloos is.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Voor het retourneren van artikelen kun je de volgende stappen volgen:

1. Leg het artikel dat je wilt terugsturen in de verzenddoos. Plak het meegeleverde retouretiket op de doos. Als je geen retouretiket hebt, dan helpt onze klantenservice je graag verder.
2. Geef het pakket af bij een DHL servicepunt binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling of binnen 30 dagen nadat je hebt laten weten van de aankoop af te willen zien. Een overzicht van DHL locaties vind je hier.
4. Het kan tot 14 werkdagen duren voordat je retourzending verwerkt is. Het is daarom verstandig om het bewijs van verzending te betalen tot wij bevestigd hebben dat je terugbetaling is verwerkt. Bij het afgiftepunt ontvang je daarnaast ook een track and trace code waarmee je jouw geretourneerde artikelen kunt volgen.

Je kunt een artikel tot 30 dagen na bezorging retourneren. Heb je binnen 30 dagen aan ons doorgegeven dat je een artikel wilt retourneren, stuur het artikel dan zo spoedig mogelijk naar ons toe zodat wij je retour snel kunnen verwerken.

Tot wanneer kan ik een artikel retourneren?

Je kunt een artikel tot 30 dagen na bezorging retourneren zolang het ongebruikt en onbeschadigd is.

Hoe lang duurt het voordat mijn retourartikel wordt terugbetaald?

Wij betalen het retourbedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat we het pakket ontvangen hebben, terug op de rekening waarmee betaald is. Mocht je willen weten of je pakket al in ons magazijn is gearriveerd, dan kun je altijd de track & trace code die op je verzendbewijs staat, gebruiken op: www.dhl.nl. Als je vragen hebt over het retourneren van een artikel dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Is het mogelijk om een artikel te ruilen?

Heb je toch liever een ander artikel uit onze collectie dan kun je er altijd voor kiezen het artikel te ruilen. Dit kun je aangeven via onze klantenservice. We zullen je vervolgens het gewenste artikel toesturen, nadat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen.

Betalingen en betaalmethodes

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij bieden de volgende betaalmethodes aan:

  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard (Visa Card, MasterCard of American Express)
  • Klarna
  • ING Home Pay
  • KBC/CBC
  • Bancontact
  • Apple pay

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Krijg je een melding dat er iets niet helemaal goed is gegaan wanneer je afrekent? Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wij raden aan cookies te verwijderen, gebruik te maken van een andere browser of voor een andere betaalmethode te kiezen. Lost dit het probleem niet op, neem dan contact op met de klantenservice. We helpen je graag verder.

Geeft de website aan dat de bestelling is mislukt, maar is het bedrag wel van je rekening afgeschreven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en stuur ons een screenshot van de betaling. Wij kunnen de bestelling dan handmatig door zetten.

Waar kan ik mijn factuur terugvinden?

De factuur van je bestelling wordt meegestuurd in de orderbevestiging. Daarnaast kun je de factuur vinden via je Perlie account bij je bestellingen. Kun je de orderbevestiging niet terug vinden?  Neem dan gerust contact met ons op en we sturen je meteen de factuur toe.

Mijn account

Hoe maak ik een account aan?

Je kunt een account aanmaken door te klikken ‘inloggen’ en vervolgens een nieuw account aanmaken. Tevens is het mogelijk om een account aan te maken wanneer je een bestelling plaatst. Vanaf je account dashboard kun je je recente bestellingen bekijken, retouren regelen, je verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en account details bewerken.

Is het mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken?

Zeker! Aan het begin van de check out geven wij je de mogelijkheid om in te loggen met jouw account. Als je liever geen account wilt aanmaken, dan kun je de bestelling ook zonder account afronden.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Onze klantenservice kan jouw account op elk gewenst moment voor je verwijderen. Stuur ons een e-mail via [email protected] en het wordt in orde gemaakt.

Producten

Mijn schoenen zijn kapot gegaan of beschadigd?

Zijn je schoenen versleten, kapot gegaan of beschadigd dan kunnen we altijd kijken of deze gerepareerd kunnen worden. Wij hebben geen eigen reparatiecentrum maar kennen wel een aantal schoenmakers die je schoenen op kunnen lappen.

Ik zou graag extra advies willen over de schoenen?

Neem gerust contact met ons op als je meer informatie wilt over een product. Wij helpen je graag verder. Onze retailers staan bovendien altijd voor je klaar met deskundig advies.

Welke maat kan ik het beste kiezen?

Onze schoenen vallen normaal uit en je kunt daarom het beste je normale schoenmaat bestellen. In in een aantal gevallen raden wij aan om wellicht een maat groter te nemen. Dit is het geval wanneer je een hoge wreef of brede voeten hebt. In dat geval kan het ook prettig zijn om een suède model te passen. Het voordeel van suède schoenen is dat er geen kreukels zichtbaar zullen zijn op plekken waar je voeten wellicht iets minder ruimte hebben.

Uiteraard kun je bij twijfel ook gewoon twee paar schoenen bestellen. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op.

Back to Top
Winkelmand
Close

Je winkelmand is leeg.

Cookie Notice

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.